پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118566
مسئولان به شايستگي وظايف خود را در جنگ نرم انجام ندادند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 5164

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،سردار رضا محمد سليماني در نشست آموزشي و توجيهي مدير مسئولان قرارگاه هاي فضاي مجازي بصيرت استان‌ها و اقشار سازمان بسيج گفت: مسئولان به شايستگي وظايف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.

وي در اين همايش گفت: جهان از انقلاب اسلامي ما، صداي آزادي و آزادمردي را دريافت مي‌کند.

محمدسليماني افزود: منويات حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از مظلومان در هرکجاي جهان به واقعيت تبديل شده و مشاهده مي‎شود که علنا رهبري انقلاب حمايت ايران از مقاومت را اعلام کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري با اشاره به حمله اسرائيل به غزه، گفت: اسرائيل با تجاوز خود به غزه باعث شد که فلسطين در کانون توجه دنيا قرار بگيرد و جهاني بودن مسئله فلسطين که از اهداف امام (ره) و انقلاب بود محقق شد.

محمدسليماني ادامه داد: اين اقدام خبيثانه رژيم صهيوونيستي همچنين باعث شد قدرت و توان گروه‌هاي مقاومت درون زا شود و اتکاي داخلي صورت بگيرد.

وي با بيان اينکه مقاومت به توانايي توليد قدرت دست پيدا کرده است، اظهار کرد: در جنگ اخير غزه، اسرائيل به دنبال از بين بردن ذخيره موشکي غزه بود و طبق گفته حماس تاکنون ?? درصد اين توانايي آشکار شده است.

وي با بيان اينکه آغاز فروپاشي اسرائيل با حمله اخير به غزه رقم خورده است، افزود: شکست ارتش پرادعاي اسرائيل در حمله زميني به غزه بار ديگر اين رژيم جعلي را در پيشبرد اهداف شوم خود ناکام کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html